Для нашої країни пікапи JAC, в якомусь сенсі дивина. Адже Т8 - перша модель пікапа цієї китайської марки, яка приїхала в Україну. А у JAC це вже восьме покоління і компанія використала в ньому все найкраще від попередніх моделей.
Зовні новинка нагадує класичні великі американські пікапи. Такі, як наприклад, Ford F150 або GMC Sierra. І напис JAC на агресивної радіаторних гратах у китайців виглядає дуже по-американськи. Представники компанії-імпортера навіть назва його вимовляють окремо по буквах - "Джей Ей Сі". Звучить солідно! Правда, до американців цей пікап не має відношення, і дизайн Т8 був розроблений у власному дизайнерському бюро JAC в Італії. Вплив італійців відразу відчувається в загальному стилі і правильних пропорціях.
В Україні JAC T8 пропонується з 2-літровим турбодизелем CTi потужністю 139 л. с. і максимальним обертовим моментом 320 Нм. Під замовлення доступний 2-літровий бензиновий турбомотор потужністю 190 к.с. з максимальним крутним моментом 290 Нм. Силові агрегати JAC розробляв спільно з австрійською компанією AVL, а використані комплектуючі від провідних світових виробників. Турбокомпресор - від Borg Warner, система Common Rail - від Delphi, електронна система контролю - від Bosch. Трансмиссия только одна - 6-ст механическая, привод - подключаемый полный, с возможностью включения понижающей передачи и электронной блокировкой заднего дифференциала.
JAC T8 позиционируется, как внедорожный пикап, который отлично подойдет для фермерских хозяйств и агрохолдингов. Ведь в кузове размером 1520х1520х470 мм можно перевозить грузы весом до 900 кг, а дорожный просвет у Т8 - 220 мм. То есть, с полным приводом, он сможет проехать там, куда многие даже не сунутся.
У JAC Т8 розширені колісні арки з пластикової захистом і довгий хід підвіски. Тому, коли кореспондент AUTO-Consulting на швидкості проїхав по польових грунтових доріжках в околицях Києва, підвіску ніде не пробило. При цьому, Т8 тримав дорогу добре, потужності дизельного мотора - вистачало навіть повністю завантажений пасажирами пікапу (5 чол). Обертів керма від упору до упору - 3 і ¾ і спортивними його реакції в повороті не назвеш. А от комфорт їзди по пересіченій місцевості був цілком на рівні хороших популярних пікапів інших марок.
Габарити JAC T8 - 5325х1880х1830 (ДхШхВ мм). Колісна база - 3090 мм Конструкція - рамна. Серед його конкурентів у компанії "Богдан-Автотрейд" бачать Mitsubishi L200, Toyota Hilux і Great Wall Wingle. Але JAC Т8 серед них найдоступніший. Ціна на топову комплектацію Full Extra становить 608 тис. грн. При тому, за ці гроші в JAC T8 є безключовий доступ, запуск двигуна кнопкою, тач-скрін монітор, камера кругового огляду і навіть відеореєстратор. Крім того, у автомобілів вже встановлено безліч електронних систем допомоги водія, підніжки, литі диски і багато іншого.
Скоро в Україні з'являться ще дві комплектації - Intermediate і Full. Вони будуть ще доступніше - орієнтовно від $22 000 А щоб зробити пікап індивідуальним для JAC T8 є 16 заводських тюнінгових пакетів. У тому числі ,більше 10 варіантів кунга.
Як бачимо, у JAC T8 є всі шанси стати бестселером у своєму класі. Так, що проїжджаючи повз автосалону JAC, має сенс в нього зазирнути.
Зовні новинка нагадує класичні великі американські пікапи. Такі, як наприклад, Ford F150 або GMC Sierra. І напис JAC на агресивної радіаторних гратах у китайців виглядає дуже по-американськи. Представники компанії-імпортера навіть назва його вимовляють окремо по буквах - "Джей Ей Сі". Звучить солідно! Правда, до американців цей пікап не має відношення, і дизайн Т8 був розроблений у власному дизайнерському бюро JAC в Італії. Вплив італійців відразу відчувається в загальному стилі і правильних пропорціях.
В Україні JAC T8 пропонується з 2-літровим турбодизелем CTi потужністю 139 л. с. і максимальним обертовим моментом 320 Нм. Під замовлення доступний 2-літровий бензиновий турбомотор потужністю 190 к.с. з максимальним крутним моментом 290 Нм. Силові агрегати JAC розробляв спільно з австрійською компанією AVL, а використані комплектуючі від провідних світових виробників. Турбокомпресор - від Borg Warner, система Common Rail - від Delphi, електронна система контролю - від Bosch. Трансмиссия только одна - 6-ст механическая, привод - подключаемый полный, с возможностью включения понижающей передачи и электронной блокировкой заднего дифференциала.
JAC T8 позиционируется, как внедорожный пикап, который отлично подойдет для фермерских хозяйств и агрохолдингов. Ведь в кузове размером 1520х1520х470 мм можно перевозить грузы весом до 900 кг, а дорожный просвет у Т8 - 220 мм. То есть, с полным приводом, он сможет проехать там, куда многие даже не сунутся.
У JAC Т8 розширені колісні арки з пластикової захистом і довгий хід підвіски. Тому, коли кореспондент AUTO-Consulting на швидкості проїхав по польових грунтових доріжках в околицях Києва, підвіску ніде не пробило. При цьому, Т8 тримав дорогу добре, потужності дизельного мотора - вистачало навіть повністю завантажений пасажирами пікапу (5 чол). Обертів керма від упору до упору - 3 і ¾ і спортивними його реакції в повороті не назвеш. А от комфорт їзди по пересіченій місцевості був цілком на рівні хороших популярних пікапів інших марок.
Габарити JAC T8 - 5325х1880х1830 (ДхШхВ мм). Колісна база - 3090 мм Конструкція - рамна. Серед його конкурентів у компанії "Богдан-Автотрейд" бачать Mitsubishi L200, Toyota Hilux і Great Wall Wingle. Але JAC Т8 серед них найдоступніший. Ціна на топову комплектацію Full Extra становить 608 тис. грн. При тому, за ці гроші в JAC T8 є безключовий доступ, запуск двигуна кнопкою, тач-скрін монітор, камера кругового огляду і навіть відеореєстратор. Крім того, у автомобілів вже встановлено безліч електронних систем допомоги водія, підніжки, литі диски і багато іншого.
Скоро в Україні з'являться ще дві комплектації - Intermediate і Full. Вони будуть ще доступніше - орієнтовно від $22 000 А щоб зробити пікап індивідуальним для JAC T8 є 16 заводських тюнінгових пакетів. У тому числі ,більше 10 варіантів кунга.
Як бачимо, у JAC T8 є всі шанси стати бестселером у своєму класі. Так, що проїжджаючи повз автосалону JAC, має сенс в нього зазирнути.
- Сучасний малотоннажный JAC N56 - легка вантажівка, представлений в українському модельному ряді компанії. Автомобіль призначений для виконання широкого спектру перевезень як в умовах міста, так і за його межами.
- Компанія «Голекс» офіційний дилер Донгфенг Dongfeng Commercial Vehicle Co., Ltd спільно з ТОВ «Завод «Алеко» виготовили і передали замовникам партію автомобілів для перевезення сільськогосподарських вантажів на шасі Dongfeng DFH 3330