Кошик
238 відгуків
Господарська д.1 біля (Український тенісний центр), Святопетрівське, Україна
+380 (50) 386-51-59
+380 (68) 595-29-50
+380 (63) 320-28-28
Автокомерц
Кошик

Яким буде перший спортивний капотный вантажівка МАЗ для Дакара

Яким буде перший спортивний капотный вантажівка МАЗ для Дакара

Спортивний вантажівка МАЗ-6440RR взяв найкраще від трьох автомобілів. Шасі дісталося від загартованої ралі-рейдами бойової машини МАЗ-5309RR, велика кабіна – від серійного «трудівника» МАЗ-5440, а капот – від тягача МАЗ-6440PA. Новинка отримала оновлену платформу, яка для більшої легкості обшита сендвіч-панелями з склопластику.

Вантажівка, насамперед, відрізняє капотная компонування. Зміщення кабіни в центральну частину дозволило поліпшити вагу автомобіля, розвантажити передній міст і знизити навантаження на екіпаж. Тим самим пілотові стане простіше керувати автомобілем, а гонщики будуть відчувати менші вібрації, що дозволить берегти сили на важливих спецділянках.

Зовні вантажівка нагадує величезний джип і не повторює жоден ралійний автомобіль у світі. «Нічого такого ще не робили. Ми постаралися створити один з найбільш красивих спортивних вантажівок в історії. Він не тільки потужний і маневрений, але й ефектно виглядає. Під час великих ралі-рейдів увагу йому забезпечено, що в свою чергу дозволить ще краще просувати бренд МАЗ в світі», – вважає керівник команди «МАЗ-СПОРТавто» Сергій Вязович.

Капотник вийшов невисоким і компактним для вантажівки. Його довжина – 7,05 м, ширина – 2,55 м, висота – 3,4 м, а колісна база – 4,3 м. Маса автомобіля з запасними колесами і екіпажем – 9,6 т. «Каміон» оснащений 6-циліндровим двигуном Gyrtech G-13 з турбонаддувом потужністю 960 л. с. і обертовим моментом 4500 Нм. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 140 км/год, щоб уникнути штрафного часу під час ралі-рейдів.

Паливний бак розрахований на 1000 л. МАЗ-6440RR відповідає технічним регламентам всіх міжнародних гонок. Вантажівка спроектований і зібраний всередині Мінського автозаводу. Причому майже всі виготовлено на головному підприємстві і заводах холдингу «БЕЛАВТОМАЗ». Зокрема, рама, кабіна, платформа, кронштейни, панелі та силові каркаси зроблені в Білорусі. Використовуються імпортні комплектуючі: автоматична коробка передач Allison 4000-ї серії, ресори Weweler, амортизатори Reiger, мости SISU і роздавальна коробка ZF.

«Автомобіль спроектований конструкторами Мінського автомобільного заводу. У розробці брали участь 6-7 осіб. Потім працівники Мазу допомагали все це реалізувати. Ми вважаємо, що успішний виступ команди на ралі-рейдах – це, перш за все, просування білоруського виробника», – пояснив комерційний директор ВАТ «МАЗ» Геннадій Скитів.

Навесні для капотника розпочнеться серія випробувань в умовах бездоріжжя. Після цього його випробують на ралі-рейдах, і якщо він себе проявить – відправлять на «Дакар-2020». Крім того, на капотном автомобілі перевірять різні технічні ноу-хау. Згодом вони можуть знайти застосування на спортивних і серійних вантажівки МАЗ.

«Капотник в первую очередь создан, чтобы побеждать. Но мы также будем использовать его для проверки технических новшеств в экстремальных условиях, – пояснил глава спортивной команды. – Сейчас команда «МАЗ-СПОРТавто» входит в число фаворитов международных ралли-рейдов. С появлением капотника мы не только сможем повысить наши шансы на успех, но и продемонстрируем конструкторские возможности Минского автозавода». Напомним, три экипажа команды «МАЗ-СПОРТавто» примут участие в ралли-рейде «Дакар», который пройдет с 6 по 17 января в Перу. Спортивні вантажівки зараз пливуть до берегів Південної Америки, а гонщики зможуть їх забрати в перших числах січня. Цього разу вперше за довгі роки члени команди зустрінуть Новий рік на батьківщині.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner