В Україні HD 120 отримав поширення в основному в якості розвізного автомобіля з різними кузовами-фургонами, а ось в ролі самоскидів Hyundai у нас в основному використовується модель важкого класу – HD 270. Цікаво, що великовантажні Hyundai навіть комплектувалися самоскидними кузовами Горлівського авторемзаводу. Одну з таких машин ми свого часу тестували.
редставлений самоскид Hyundai HD 120 був презентований українському споживачеві ще на виставці TIR 2007 в Києві. В даному випадку машина оснащена платформою з надставними бортами. Бічні борти зроблені відкидними.
Платформа південнокорейського виробництва піднімається на кут до 58 град. Можливо, це машина з першої партії для українського ринку, яка, судячи по фото, ще експлуатується.
Самоскид має вантажопідйомність 5 т, хоча шасі Hyundai HD 120 розраховано на корисне навантаження до 8,2 т і повну масу до 12 т. Модель пропонується з різними колісними базами – 3845, 4260, 4895 або 5695 мм.
В якості силового агрегата використовується 5,9-ліровий турбодизель потужністю 225 або 250 к. с. У 2012 році у нас на тест-драйві побував промтоварний фургон Hyundai HD 120 з рестайлінговою кабіною. Крупновузлове збирання таких машин свого часу налагодили на Автоскладальному заводі № 2 «Богдан Моторс» у Черкасах.
Силка з Авто Центр: https://www.autocentre.ua/ua/news/sobytie/netipichnij-hyundai-rabotaet-na-ukrainskih-dorogah-uzhe-15-let-1422528.html